Dagen efter..

Hade lite svårt att sova i natt, men det är bara nu innan jag vänjer mig. Sängen känns lite för stor.

Pratade med E igår, och han verkar tycka att det är superkul. Då känns det genast lite bättre, lite lättare på något vis. Han humör smittar lätt av sig, och det är jag glad över.

Var iväg och badade med ett par vänner idag, och samtalet rör sig så klart mest om den stundande resan och vad som kommer hända. Känns bra på ett sätt, men samtidigt kan det vara skönt att få släppa det och tänka på något annat. Blir bra att börja plugga så man får annat att fokusera på.

Nu har det verkligen sjunkit in att han ska åka. Förut har jag inte riktigt tagit in det, det har ju varit så lång tid kvar så det har inte kännts på riktigt med det gör det nu. 3 månader kvar, bara att ta vara på den tiden.

H
Kommentarer
Postat av: Louise

Vad är det du ska plugga/pluggar till?

2009-08-24 @ 21:04:32
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0