Ensamt..

Nu har han åkt iväg, för att börja utbildningen inför utlandstjänsten.
Känns redan ensamt och tomt här i lägenheten.
Det kommer självklart bli bättre, och jag vänjer mig vid att han är borta under veckorna. Men roligt är det banne mig inte!
Nu är det väl extra ensamt också, med ny stad och ingen man känner. Skolan drar igång snart, så då ordnar väl det upp sig det med.
Kan man hoppas.

Nu har det varit ganska oroligt där nere ett tag, hoppas verkligen på att det lugnar ner sig. I alla fall lite.
Kommer vara orolig nog som det är, har ju redan hunnit jaga upp mig en hel del.
Vad har vi gett oss in på?

H
Kommentarer
Postat av: Louise

Hejsan, hittade din blogg på invidzonen. Jag bloggar själv om hur det är att vara hemma med sambon i utlandstjänst. Jag har min sambo i Kosovo, han har nu gjort mer än halva missionen och det känns skönt att vi kan börjar räkna ner, även om det är många veckor kvar. Som du skriver så kommer det att gå upp och ner, men om man vill så klarar man det :)

Mvh Louise

2009-08-24 @ 08:07:53
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0