Hemma..

Ja, snart är första veckan på utbildningen avklarad, och det har gått bra. Visst är det tråkigt att inte ha honom hemma under veckorna, men det kan vara lite mysigt att sakna och längta också.
Det jag kan känna är att det är lite tråkigt är att vi inte kommer träffas ordentligt innan han åker ner. Det blir ju bara helger, och hur mysigt det än är känns det inte på riktigt. Det är bara tillfälligt och han ska snart iväg igen.
Men som han sa, vi har ju flera år tillsammans efteråt.
Men det är efteråt det.

H
Kommentarer
Postat av: Louise

Jag läser till sjuksköterska och jag är inne på min andra termin. Hoppas ni får en mysig helg tillsammans!

2009-08-28 @ 12:24:54
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-28 @ 12:52:41
Postat av: Anonym

oj! vad lustigt det blev

vad pluggar du till?

ja

2009-08-28 @ 12:53:01
Postat av: H också!

Hej H! :) Måhända heter du detsamma som mig.



Jag är i precis samma sits som dig, min M åker ner i samma mission som dig.



Jag ser gärna att vi försöker hålla kontakt så man har någon att prata med. Mina vänner förstår mig inte till fullo!



min e-post publiceras inte, men kan du se den så hör av dig! Annars skriver jag här snart igen! Kram!

2009-08-30 @ 15:08:53
Postat av: Therese

usch vad jag känner igen det där med "att vi har flera år tillsammans efteråt" så fina ord men ändå så svårt att kunna ta åt sig på ett bra sätt just då.

som du skrev, det är efteråt det!



hur har du det nu? känns det okej för dig?

Ta hand om dig!

Kram Therese

2010-03-16 @ 14:21:33
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0