Igång igen..

Ja, i morse stack han iväg igen. Oerhört skönt att han börjar sent på måndagar, så han kan vara hemma en natt extra. Det gör mycket! Fick höra förut att de inte gjort någonting i dag, vilket innebär att han kunde varit hemma, men men. Nu får han väl chans att lära känna lite mer folk så det blir väl bra ändå.

Har haft en mysig helg. Var iväg på marknad i Nora, och köpte det obligatoriska godiset. Lite festligheter hann vi också med på lördagskvällen. Mest bara skönt att han är hemma, och att det är som vanligt.
Ägnade hela söndagen åt att baka piroger, så han får med sig lite matlådor till Stockholm och slipper betala dyra pengar för att äta. Sen är det ganska skoj att baka och fixa, så det ska jag nog sysselsätta mig med fler dagar tror jag. Perfekt tidsfördriv!

I dag blev det en sväng till universitetet på prova-på-träning. Kommer ha visa problem med mobiliteten i morgon känner jag redan nu. Men skönt att få träna lite, det var längesen.

H
Kommentarer
Postat av: Helen

Hejsan.

Vi verkar sitta i samma båt du och jag.

Känner våra killar varandra tro ??

Jag tycker att det går upp och ner men det är först nu man börjar att fatta att han verkligen kommer att åka.

Jag pendlar mellan att vara glad för hans skull till att känna mig oerhört sviken och arg.

Kan jag länka dig till min sida då jag gärna vill samla bloggar som hör till detta ämne.

Ha det gott och snart får vi ju se våra hjärtan.

Kram

2009-09-02 @ 18:56:49
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0