Julstök och besök..

Är nästan helt färdig med julklapparna nu, känns skönt. Har lite kvar till Es familj, men det får han minsann vara med och köpa när han kommer hem.

Julgranen är framme också. Egentligen vill jag inte ta fram den förän några dagar innan julafton. Men ja, nu hade jag tråkigt, så då åkte den fram. Man hinner med ganska mycket när man är ledig från skola och sambolös. Tyvärr kanske man inte fokuserar på rätt saker, hade ju lätt hunnit plugga mycket mer än jag gjort. Men det är ju inte lika skoj som att fixa julgran, baka julgodis och bara vara.

I morgon kommer min gräsänkevän H på besök! Ska bli superskoj. Vi har fått sån himla bra kontakt så fort, känns nästan lite konstigt. Men bra, väldigt bra. Så skönt att kunna prata av sig med någon som är i samma situation som en själv. Sen är det ju inte bara prat om våra karlar, och det är också skönt.
På lördag ska vi på Winnerbäck, och resten av helgen får vi väl se vad vi hittar på. Kul ska vi ha i alla fall!

Allt gott
H
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0