Mest bara trött..

Det går fortfarande förvånansvärt bra det här. Saknar E såklart, men inte så att det känns allt för jobbigt.

Den här veckan har mest flytit förbi, har mått konstigt med yrsel och trötthet så har nog mest sovit. Var iväg till vårdcentralen och läkaren trodde att jag kanske hade fått nåt virus på balansnerven. Men nu börjar det vända i alla fall, inte så värst yr i dag, dock fortfarande trött. Men det blir nog väl.

Pratade med E förut, han var lite irriterad först för att han inte fått tag på mig på hela dagen. Jag tyckte det var konstigt, eftersom jag haft mobilen med mig. Visade sig att han skrivit av mitt nummer fel, så inte så konstigt att han inte kom fram. Det är därför man ska lära sig viktiga telefonnummer utantill hjärtat! :P
Avhandlade det vanliga samtalsämnet, dvs mat. Mat måste vara något väldigt viktigt i vår familj, fö det pratas det alltid om. Verkar som att E är hur nöjd som helst med det som servereas där nere i alla fall, och det är ju bra. :)

Kom även in på julklappar, eftersom jag varit iväg och försökt mig på lite inhandling. Dock var det alldeles för mycket folk för min smak, får panik på alla som rusar runt och är hysteriska. Suck. Men fick tag på en julklapp, och har nu fått en idé om vad jag ska köpa till E. Perfekt!

Nu blir det soffa, plugga och sen Robinson!
H
Kommentarer
Postat av: H

I maten har vi fått stor konkurrens. Hur ska vi lyckas toppa kockarna när de kommer hem till oss??? fundersam

2009-12-05 @ 19:47:05
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0