Spöktimmen..

Nu när jag inte har några föreläsningar blir det lätt att jag stannar uppe lite för länge. Som nu till exempel. Har legat och kikat på massa avsnitt av Ghost Whisperer, så nu är jag lite för uppskrämd för att gå och lägga mig. Suck.

Hade en mycket trevlig helg med H. Lite vin, soffhäng, snack, godisätande och Winnerbäck. Perfekt!

Snart kommer min E hem! Ska bli så skönt att få känna honom nära, snosa in mig hos honom och bara mysa! Eftersom det är jul snart så kommer det kanske inte bli så mycket tid med bara han och jag, men det blir mysigt ändå. Vi beger oss till hemtrakterna på söndag och stannar hos Es föräldrar en vecka. Vi ska fira jul hos så många vi hinner, äta massa god mat och hänga med vännerna. En vecka kommer gå alldeles för fort!

Sov gott
H
Kommentarer
Postat av: H

så fint du har gjort med din blogg!!! Du får gärna visa mig någon gång hur man gör, för jag vill också ändra o förstår mig inte på det :)



Kram kram!

2009-12-16 @ 17:32:06
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0