As if..

Jahaja, då har jag gjort det igen. Faktiskt trott på något försvaret sagt. Dumt av mig.
Senast i går var det helt klart att E skulle sluta kl 11 i dag. Eftersom det inte går något bra tåg på flera timmar erbjöd jag mig att åka och hämta honom och en kollega som också bor här i närheten. Enda haken var att jag måste till skolan till 13 på obligatoriskt seminarie så det var viktigt att de slutade den tid det var sagt.
Inga problem sas det i går.
Mm, i går ja. När jag hunnit en bra bit på väg (i snöblask dessutom) fick jag veta att de tydligen ska ha en uppställning klockan 11. Ingen vet hur lång tid det tar. Hade ingen lust att köra hela sträckan för att få sitta och vänta och sen ändå åka hem själv, så jag vände.
Tåg hem för E och kollegan, så de kommer väl hem sent i eftermiddag antar jag.
Det börjar bra.

H


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0