Besviken..

Pratade med E i går kväll. Deras datum för resan ner till Afghanistan har blivit ändrat till en dag tidigare. TIDIGARE! Så kan de ju inte göra.
Ja, det är bara en dag. Jag vet. Men en dag känns mycket.
Varje dag, och varje natt, tillsammans känns så himla mycket värda just nu innan han åker.
Ja, blev som sagt lite besviken (eller ja, ganska mycket) men det blev bättre bara jag fått ur mig allt. Dock stör jag mig lite på att jag inte kan ta allt på telefon, utan att det kommer senare. Men sms är ju bra det med, när man får skriva ner det blir det lite lättare att formulera. Och huvudsaken är väl att det kommer på tal.

Får försöka se det positivt, får ju börja räkna ned snabbare i alla fall.

Allt gott!
H
Kommentarer
Postat av: Helen

Hmm vad jobbigt.

Men kommer han hem 1 dag tidigare då ???

Kram

2009-11-04 @ 20:56:04
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: S

näe, fan va kasst! som sagt planering hos min arbetsgivare är många gånger ungefär som när man spelar yatzee (felstavat?) dom tar allt i en hand o skakar sen kastar ut.. ta hand om dig!

2009-11-04 @ 21:18:45
URL: http://bulletproofnot.blogspot.com/
Postat av: H

M:s datum har blivit spikat nu så det känns skönt! :) O leavetiderna är tydligen ocksås spikade men de har inte fått dem än. Ska allt göra min en fin kalender som man kan kryssa i... ska nog lägga lite jobb på den tror jag :) Kör försiktigt imorgon bitti! Kram på dig vännen!

2009-11-04 @ 21:44:34
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Sofia

F har oxå fått sitt datum för rotation nu, 1 dec!! Också en dag tidigare än vad dom sagt tidigare. Vet du vad det betyder? Att han måste åka upp till Sthlm den 30:e mitt på dagen och jag kommer hem från min resa samma dag fast ett par timmar senare :( Så j-vla typiskt. Och min resa är inte ombokningsbar.

Så nu måste vi säga hejdå samma dag som jag åker, 20 nov. Leaven är fastställd nu och han kommer hem igen v 2.



Kom krokodiltårar idag kan jag säga men nu känns det bättre igen.



Får ta en dag i sänder. Imorgon kommer han hem :)



Kram om

2009-11-04 @ 22:04:57
Postat av: Anna

Vet hur det är. Min man ska också åka iväg och det känns jobbigt. Han kommer hem över jul och det är bra för barnens skull men sedan dröjer det fler amånader innan vi får se honom igen.

Vet i alla fall hur du har det.



Anna

2009-11-05 @ 17:02:10
Postat av: Elisa

Jag förstår precis hur det känns. Min sambo är därnere också. En dag känns mycket...

2009-11-18 @ 23:22:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0