Den första..

Så kom den då. Första helgen han är borta.
Hade nog egentligen tänkt att jag skulle göra mig så upptagen som möjligt den här helgen, så jag inte skulle ha tid att tänka och känna efter, för helgerna gör det extra påtagligt att han inte är hemma.
Men så blev det inte. I stället sitter jag här, ensam, och funderar på vad man ska hitta på. Och i ärlighetens namn har jag inte lust med särskilt mycket alls. Vill vara hemma, pyssla lite, läsa lite.
Så får det bli!

Har i ett kryptiskt mejl till E frågat om det är okej att jag köper lite saker vi behöver (för hans lön eftersom jag är fattig student). Vill inte säga vad, för jag tänkte att det ska bli lite överraskning vad jag hittat på. Får väl se hur bra det går, jag har en tendens att inte orka hålla de där överraskningarna hemliga. Men jag ska försöka. Ska väl bara fixa det först också, och se om det blir bra.

Nä, frukost blir det nu.
H
Kommentarer
Postat av: H

skönt att vara hemma och bara fixa! Det ska jag vara nästa helg... försöka ta svinsprutan tors eller fre o om jag inte får feber så tänkte jag nog baka o göra lite piroger! :)

2009-11-29 @ 15:05:11
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Helen

Så skönt att du verkar ganska lungn och ta det bra .

Jag tänker mycket på dig i dessa tider. F skulle ha åkt på onsdag och man tänker mycket på det.

Hoppas du får "lov" att köpa det du vill så du kan överaska ordentligt.

Kram

2009-11-30 @ 07:47:14
URL: http://familjenstenstroms.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0