Hemma..

Ja nu är han hemma alltför få dagar. På måndag bär det iväg, måndag!

I helgen var vi hemma och hälsade på familjer. Middag med Es familj, gick bättre än förväntat. Trodde ju att det skulle bli mycket tårar och tryckt stämning, men alla bjöd till och bet ihop så det var riktigt trevligt. Men självklart kände man ju att det låg oro i luften. Dessutom blev det en del prat om olyckan som precis inträffat, så alla var väl medvetna om stundens allvar.

Struntar i föreläsningar den här veckan, ska iväg en sväng på fredag bara. Hinner nog läsa igen det senare. Känns mer värt att vara hemma, även om vi inte gör något särskilt. Det är väldigt skönt att "bara vara".
Just nu är E nere på stan och lämnar in lite kort för framkallning och jag sitter och försöker läsa lite ur kurslitteraturen. Ska väl fortsätta med det nu kanske, ville bara slänga in en snabb uppdatering.

Det kommer mera.

H
Kommentarer
Postat av: Helen

Jag känner verkligen med er.

Jag har semester i helgen för att jag skulle ha fått tid med F innan han skulle åka.

Så man tänker mycket på vad jag skulle ha haft framför mig.

Och jag är glad att jag slipper.

Men jag tror du är så stark att det går jättebra.

Och känn dig stolt som ställer upp.

Många kramar

2009-11-18 @ 15:50:41
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0