Lycka..

Åh, han ringde precis!
Att man kan bli så glad över ett telefonsamtal, underbart. Små glädjetårar längs kinderna.

Han var framme nu, fått i sig lite mat och slängt in packningen i sitt nya hem. Resan hade gått bra lät det som.
Jag blev lite förvånad över hur bra telefonlinjen var, kunde inte tro att han satt så långt bort. Vi pratade inte så länge för att han skulle kunna ringa hem till familjen också och lugna dem, men det gjorde absolut ingenting. Bara glad att höra hans röst och att allt går bra.

Nu återvänder jag till pluggandet med lite mer energi!

H
Kommentarer
Postat av: H

åh så bra att det var en bra telefonlinje! Och att bara få höra din käras röst! Nice!

2009-11-24 @ 20:24:21
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: johanna

Visst är det en härlig känsla när de ringer=)Jag bara älskade när det stod privat nummer på mobilen för då visste jag att det var min älskade. Tänker på dig. Lycka till med allt nu.

Kram

2009-11-27 @ 08:43:50
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är alltid lika härligt när de ringer! Jag minns när Per åkte ner första svängen, då fick jag vänta i tre dagar tror jag innan han ringde mig. Snacka om att sitta på nålar :) Vänta bara tills han kommer hem, när ni bara har hört varandra på telefon i ett par veckor, då låter de helt plötsligt konstigt att prata "på riktigt".. de var de första Per sa när han kom hem på sitt första leave "din röst låter så annorlunda".



Lycka till nu och hoppas att allt går bra för dig! Snart är min väntan över efter 7 månader, så ja.. det tar slut nån gång :) Hör av dig om det är något.

Kram

2009-11-27 @ 15:48:30
URL: http://slaria.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0