Med dig på andra sidan jorden ..

.. får jag tid till ingenting. 
Han säger det bra, Lasse. Sitter och lyssnar på musik och saknar. Men saknar på det där sköna sättet, om ni vet hur jag menar? Tycker det kan vara lite mysigt att sakna ibland. Man uppskattar det man har på ett annat sätt.

Pratade länge med E både i går och i dag. Han verkar ha det bra där nere, och nu har de kommit igång ordentligt låter det som. Förstår att han tycker det är skönt att äntligen få starta upp, och verkligen göra något.

I dag har det bakats lussebullar så nu luktar det kanongott här hemma! Skickade lite kort till E så han ser vad han missar. Tror dock inte det går någon nöd på honom, de verkar ju få hur mycket som helst att käka. Julpyntat hade de också gjort tydligen, även om det var provisoriskt.

Bara 3 föreläsningar den här veckan och sen ledigt till 7:e januari. Skönt! Men har läsning att göra och dessutom ett arbete att skriva, så helt ledigt blir det väl inte. Risk för att jag slappar till mig är det i alla fall. Får försöka ta tag i det där! :)

H
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0