Riktigt nära..

Ja, nu är han iväg på sista veckan på Livgardet. Sen en dryg vecka hemma och sen bär det av. Och jag förstår fortfarande inte att det verkligen är på riktigt. Måste vara någon slags förnekelsefas.
Ska bli skönt att ha honom hemma en hel vecka i alla fall. Lite vardag ihop innan han åker, det behövs.

På lördag ska vi hem till Es mamma och pappa, de har samlat lite släkt så han får träffa alla innan han åker. Es mamma tycker det är väldigt jobbigt att han ska åka. Vilket jag förstår, vem vill skicka iväg sitt barn till ett krigshärjat land? Känner på mig att det kommer bli lite jobbig stämning i helgen när vi ska åka tillbaka, för de träffar honom inte mer innan han åker ner. Gillar inte avsked, och det är extra jobbigt när man ser folk man bryr sig om må så dåligt över det också.
Men det blir nog väl, tillslut.

H
Kommentarer
Postat av: H

Det känns verkligen inte som att det är på riktigt.... tänk, snart är våra underbara där!!! Där, långt ifrån oss!



Men kan bli skönt att få komma igång med nedräkningen!

2009-11-09 @ 17:53:15
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag hoppas ni får en underbar vecka tillsammans.

Klart det är skönt att få komma igång att räkna ner även om dagen han åker kommer bli jätte jobbig.

Jag vill ju som sagt inte vara i dina kläder just nu .

Men jag skickar en styrke kram till dig.

Kram

2009-11-10 @ 08:25:34
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej där! Bävar också för den där dagen. Avskyr avsked. Önskar att man kunde gå i ide den dagen, ta paus från sig själv. Underbart med mycket tid ihop nu men önskar att de kunde börja snart så man kan få längta till slutet. Men vi klarar de här, totalt sett är detta bara en fis av våra liv tillsammans med våra hjärtan! Ha en bra vecka! Kramar

2009-11-18 @ 13:21:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0