Tomt..

Har varit iväg till hemtrakterna under helgen, och återvände ikväll. Känslan av att komma hem till en tom lägenhet är inte den roligaste. Pratade i telefon med E på vägen hem så resan gick jättefort, men saknaden blev ännu mer påtaglig när jag kom hem. Tur man har djuren som är glada att se mig. Eller ja, glada att få mat kanske.

Fick veta att en arbetskamrats man fått erbjudande om FS19. De har inte bestämt något än. Svårt beslut. De har dessutom barn också, så jag förstår verkligen att det inte är lätt. Jag tycker det är svårt bara att ta hand om mig själv vissa dagar när E är borta.

Blir nog sängen snart, den lockar.

H
Kommentarer
Postat av: hjältens flickvän

Förstår precis hur du känner! alltid lika svårt efter man fått prata med dem, då kommer man verkligen på hur mycket man saknar dem! Och om man inte får prata med dem så går man omkring och oroar sig och tänker för mycket.. aldrig blir man nöjd ;)

Ta hand om dig

Kram

2009-11-02 @ 01:55:56
URL: http://hjaltensfkickvan.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja det kan kännas tomt ibland, även att jag har barnen jämt. Hoppas det blir lite lättare igen snart. Inte lätt för din kompis. Det gäller och tänka igenom det enormt mkt mer tror jag när man har barn oxå. De drabbas ju på sitt sätt. Hur gamla är deras barn?

Ha de gott nu

Kram

2009-11-02 @ 09:19:55
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0