Ännu en måndag..

Det har varit väldigt skönt att ha syster på besök. Vi har mest tittat på film och fjantat oss (som vanligt), men tiden har flugit iväg. Hon är rolig min syster!

I dag återvänder min tappra soldat till Livgardet efter en vecka på Gotland. Hoppas att de inte ska gör allt för mycket i kväll, så kanske man får chans att prata en stund. Det var ju några dagar sedan man hade ett normalt samtal, som inte var några minuter mitt i natten eller en snabb stund innan maten kommer. Jag saknar hans röst!

När han kommer hem ska vi som jag tidigare nämnt prata om allt vi funderar på inför missionen. Det ska verkligen bli skönt. Få ur sig allt, och se om det är något han också funderar på. Eller har önskemål om.

I dag firar vi 2-årsdag också. Eller ja, firar och firar. Men i alla fall är det så det är. :)

H
Kommentarer
Postat av: H

grattis till er två :) Tänk att du o jag ska också ha myspys när jag kommer till dig ! :)

2009-10-26 @ 19:50:47
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: M

Grattis till 2-års dagen och lycka till framöver med erat samtal inför missionen :-)

2009-10-27 @ 08:24:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0