Ännu en vecka..

Ja, den här helgen tog slut den också, föga förvånande, och en ny vecka är påbörjad. Har haft det superskönt i helgen. Hade för en gångs skull ingenstans vi skulle åka så vi var bara hemma, och det behövdes. Hoppas nästan på att nästa helg också blir händelselös och underbar!

Fick veta att E, om nu allt går som planerat, har sitt första leave över jul. Känns väldigt bra, skulle vara mycket ensamt utan honom. På samma gång kan jag känna att det är lite snabbt inpå, han har ju precis åkt ner nästan. Det innebär ju att de andra perioderna kommer bli betydligt längre. Men ja, tror som sagt det blir lite väl ensamt annars.

Tänkte jag skulle boka hotell, så vi har någonstans att bo efter anhörigdagen. Kanonmysigt att bo på hotell, var ett tag sen nu.

H
Kommentarer
Postat av: Helen

Jo helgerna går allt för fort.

Så han har redan fått reda på när han blir ledig, skulle också vilja ha F hemma över jul men som sagt det blir ju väldigt tätt inpå och dom behövs nog där för att laga all jul mat.

Jag funderar också på hotell eller vandrarhem, har du något att rekommendera ?

Ha en bra dag.

Kram

2009-10-05 @ 11:59:35
URL: http://famstenstroms.blogg.se/prov
Postat av: H

åh, har E redan fått veta om leave... Vet du om hans andra också? Skönt att veta. JAg väntar med spänning på att få veta när M är ledig. Förväntar mig INTE att han kommer vara hemma i jul, eftersom de inte varit iväg länge då.

2009-10-05 @ 16:32:58
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0