Lite låg..

Känner att det är en liten svacka nu. Kan inte riktigt sätta fingret på carför det är så, men antagligen för att det faktiskt kryper närmare och närmare avresedagen.
Fortfarande relativt lång tid kvar kan man tycka, 6 veckor. Men mycket av de 6 veckorna kommer han vara hemifrån. Kollade lite förut, och han har bara 3 helger hemma innan han åker. TRE! Då är det helt plötsligt inte mycket tid alls.

Självklart ska jag, och vi, göra allt för att tiden fram tills då blir så meningsfull som möjligt men då blir det krav på "kvalitetstid". Och när förväntningarna är höga, blir man ofta besviken så fort minsta lilla sak blir fel. Man vill ju att allt ska vara bra. Men när är det egentligen det? Vardagen består ju av massa småproblem och tjafs som man löser, och så måste det ju vara nu också.

Om dagarna går allt hur bra som helst, men kvällarna är väldigt ensamma.
Just nu.
Det kommer bli bättre, men jag behöver ha dagar när jag mår dåligt och gråter ur mig lite. Det känns alltid bättre efteråt, när man lugnat sig och tänkt efter lite till.

Jag är hur som helst glad att jag har hittat en man som jag saknar så mycket. Som betyder så himla mycket för mig, som jag vill dela ALLT med.

H
Kommentarer
Postat av: S

kämpa på! det är värt alla tårar o småtjafs för att ha det ni har! :)

2009-10-12 @ 21:18:02
URL: http://bulletproofnot.blogspot.com/
Postat av: Helen

Tänker på dig och önskar att det kommer att gå bra.

Kommer följa dig fortsättningsvis också och jag hoppas att tiden när han är borta kommer gå jättefort.

Kram

2009-10-12 @ 23:56:59
URL: http://famstenstroms.blogg.se/prov

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0