Snart snart..

..är det i morgon och han kommer hem. Tjo!

Ska bli skönt att ha E hemma på vardagen. Även om det antagligen inte kommer kännas som vardag eftersom han är hemma, och jag inte har några föreläsningar att gå på heller. Men ja, det blir ändå inte lika höga förväntningar som det blir när han kommer hem en helg. Dessutom jobbar ju de flesta andra, vilket innebär att det inte är någon idé att åka och hälsa på massa folk, utan vi kan bara vara hemma. Skönt att bara få vara.

Nu ska jag poppa lite popkorn och sätta mig framför tvn. Det förtjänar jag efter en lång dag med föreläsning, städande och tvättande tycker jag.

H

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad härligt att få hem honom.

Hoppas ni får mysiga dagar ihop.

Kram

2009-10-27 @ 20:31:22
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: M

Njut ordentligt nu av varandra :-)

2009-10-28 @ 15:22:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0