Upp och ner..

Ja, i går var allt skit. I dag känns det betydligt bättre, och jag tror det har mycket att göra med att jag faktiskt erkänner att det känns skit ibland. Om jag skulle låtsas som att allt var bra skulle det tillslut gå helt åt skogen. Kanske. Jag tror så i alla fall.

Bättre i dag som sagt. Fick en hel del sagt till E under kvällen, och det brukar alltid kännas lättare då. Jag vet att han också tycker att det är påfrestande det här vissa dagar. Han har mycket att fokusera på och ta in under dagarna (och kvällarna med för den delen). Och att då sen försöka vara den alerta pojkvännen är så klart inte lätt. Det förstår jag ju. Men samtidigt utgår man ju från sig själv, sin dag, sina känslor och det blir lätt att känna sig undanskuffad.

Så är det.

H

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja det är jobbigt att försöka vara både glad flickvän men även mänsklig och behöva prata ut.

Men man får väll inte glömma bort att man har ett liv själv också och egna drömmar.

Kram

2009-10-13 @ 14:40:57
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja det är bara till att vänja sig... hela resan kommer bli en berg-och dalbana.. Men det är bra att ni kan prata om det, det tror jag är viktigt! Försök att inte ställa krav på att allt måste vara perfekt nu i slutet utan bara umgås och ta tillvara på tiden innan han åker.



Hoppas nu berg-och dalbanan fortsätter uppåt ett bra tag till ;)

2009-10-13 @ 15:18:23
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kan inte göra mer än att humma instämmande, hoppas att tiden går fort.

Kram

2009-10-13 @ 17:41:44
URL: http://improveme.se/frymark

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0