Förseningar och stress..

Helgen började väl inte som jag hade tänkt precis. Skulle åkt och överraskat E vid tåget och hämtat upp honom (han trodde han skulle vara tvungen att GÅ hem). Men tåget blev försenat en timme, vilket ledde till att han bad om att bli hämtad, så då blev det ingen riktigt överraskning.
Inte för att det spelade så stor roll, men det var surt att han blev sen.

Vi skulle iväg och hälsa på släkt och kalasa lite under fredagen, så det blev ganska stressigt när han inte kom hem i tid. Jag fungerar inte så bra under stress tydligen, för jag satt sur och kinkig hela bilresan. Härligt mottagande han fick, kära E.

Humöret bättrade i alla fall på sig under kvällens gång, och det blev riktigt trevligt. Skönt att komma hem och hälsa på lite, men man hinner ju inte ens med hälften av allt man tänkt sig. Och tyvärr känns det ju som att tiden går ännu fortare när man har saker att göra hela tiden, så nu är det redan måndag igen.

Ska försöka dra igång med diverse projekt så jag håller mig sysselsatt den här veckan, bland annat lite träning och leta födelsedagspresent till en viss E.

H
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0