Jorå..

Det känns fortfarande bra, trots känslorna i förra inlägget. Tänker försöka låta känslorna komma som de vill, för då går de förhoppningsvis vidare snabbare än om jag "förbjuder dem".
Så tänker jag.

Blev utmanad av den andra H för några dagar sen, ska berätta 7 positiva saker om mig själv.
Vi gör ett försök i alla fall:
  1. Jag är bra på att lyssna.
  2. Jag bryr mig om.
  3. Jag är en bra organisatör.
  4. Jag är pysslig.
  5. Jag är relativt smart.
  6. Jag försöker vara positiv, trots min pessimistiska natur.
  7. Jag bra på att skratta.
Jag nöjer mig där.

H
Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra inställning, man kan inte kväva sina känslor.

Du verkar ha många bra egenskaper ...

Hoppas jag får se dom om 2 veckor i Stockholm, vore kul att träffa på dig.

Kram

2009-09-29 @ 22:14:18
Postat av: Helen

Helen som talar....

2009-09-29 @ 22:14:44
URL: http://famstenstroms.blogg.se/prov

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0