Sådär ja..

Då har jag startat med mitt i dag. Första förläsningen, mestadels information om vad som komma skall men ändå skönt att vara igång känner jag. I morgon blir det indroduktionskonferens hela dagen och middag på kvällen, så då kommer jag ha fullt upp. Skönt att ha något eget att pyssla med, och inte bara gå hemma och vänta på samtal från E.

När vi pratade i går lät det som att denna veckan inte var så uppstyrd, på grund av något missförstånd eller vad det var. Hade ju varit bättre om de fått stanna hemma en vecka tycker jag då, istället för att vara där utan att ha något att göra. Men det hade väl styrts upp på nåt sätt, så sysselsatta är de väl ändå hela dagarna. Inga tidigare telefonsamtal här inte.

H
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0