Snart helg..

Den här veckan har gått supersnabbt. Redan torsdag och i morgon kommer han hem igen. Tror det beror mycket på att jag haft fullt upp, skolan har dragit igång på riktigt och jag har haft en kompis på besök sen i tisdags.
Tiden går betydligt snabbare när man har fokus på annat.

E har sagt att det finns en minimal chans att han kan sluta redan ikväll, men när jag pratade med honom i går verkade det som att den chansen var borta. Dumt. Jag hade ju inte direkt blivit ledsen om han kom hem en dag tidigare. Men men, det är inte långt till i morgon heller.

Längtar och saknar så det gör ont ibland. På ett sätt är det lite skönt ändå, det här att sakna och längta. Det gör tiden man väl ses mer speciell. I alla fall är det bra att intala sig själv att det är skönt och bra att längta lite, så man inte bara är negativ.

Hoppas helgen går låååångsamt och nästa vecka fort.

H
Kommentarer
Postat av: H

Imorgon är det fredag!!! Vi ÄÄÄÄÄÄLSKAR fredagar! :) Vi hörs kanske imorgon på förmiddagen eller efter helgen! KRAM!

2009-09-10 @ 19:46:26
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0