Klart..

Han kom hem. Kan knappt tro det, men nu har jag honom hemma min älskade E.
Är toklycklig!

Fortfarande har vi väl en del kvar att reda ut innan denna mission är över på riktigt, men det gör detsamma nu när han är hemma känner jag. Det ordnar sig.

Kommer fortfarande följa alla er andra som fortfarande är kvar i det här. Och de som kommer.
Nu är man ju inne i det, och har varit såpass engagerad så det vill jag inte släppa helt. Kommer nog inte skriva så mycket på bloggen, om det inte är något speciellt som händer, men jag finns alltid här om någon undrar något och vill ta kontakt.

Allt gott
H
Kommentarer
Postat av: Louise

Va skönt för dig att han är hemma! Måste kännas underbart!

2010-04-07 @ 10:36:19
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: anki/barbakvinna

så glad för er skull.. Ja glöm inte att även du har gjort en mission på hemma plan det tar tid att landa. Har själv gjort det allt för många ggr.



Mitt sätt att hantera är att försöka till varje pris att förbättra förutsättningarna för alla dom som är väntande här hemma.



Passa på och njut och ta det lugnt. kram anki

2010-04-07 @ 21:07:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/961
Postat av: Jennie

Hej!

Dök precis in på din blogg av en slump.

Har en sambo som ska ner nu i maj och det känns skönt och veta att det finns folk som dig som bloggar om det här.

Har bara läst något inlägg, men kommer fortsätta!

2010-04-15 @ 10:15:57
Postat av: Erika

Vad härligt för dig att du fått hem honom, jag kommer ihåg då han kom hem från den förra vad lycklig jag blev och hur jag kastade mig i hans armar. Nu har jag en lång resa kvar och hoppas att jag kan fylla dagarna med saker att göra.



Många kramar till dig och hoppas att du mår gott nu och håller i honom hårt.

2010-05-26 @ 19:26:59
URL: http://mylittlehome.blogg.se/
Postat av: Wilma simonsson magnusson

Fin blogg , du verkar ha många som är inne :D

2010-08-15 @ 13:41:14
URL: http://wilmasimonssonmagnusson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0