Helg..

Jorå, snart ännu en lördag avklarad. En kvar innan han är hemma. Det är verkligen nedräkning nu. Märker på E att han också börjar räkna ned och vill hem.

Pratade ganska länge i telefon i dag. Det är bra när det går att göra det, hann tillochmed med lite bröllopsplanering :) Får väl bli mer när han är hemma på leave.
Är ju ganska länge kvar än så länge, men jag är en sån som vill planera i tid. Känns alltid bättre när man har lite koll på saker och ting. Dessutom är bröllopsplanering så himla kul, så gör ju hellre det än pluggar om man säger så :)

Såg lite på melodifestivalen förut, kan inte säga att det var någon särskild jag tyckte om. Är väl inte min typ av musik egentligen, men tidsfördriv är det ju. Men jag ser fram mot Eurovision och den årliga schlagerkvällen hemma hos vännerna. Kommer vara helgen efter E kommit hem på riktigt så han missar det inte. Perfekt!

Fick besök av Es bror och hans sambo förut -film och pizza spenderade vi eftermiddagen med. Inte alls fel. Fick en blomma av dem också, sötnötarna.


Nej, nu blir det en film i soffan (eller ja, på TVn, men jag kommer befinna mig i soffan).
Allt gott
H
Kommentarer
Postat av: H

vilken härlig lördag du har haft, vännen! Klart att E också vill bröllopsplanera. Han ska ju gifta sig med dig! :)

2010-02-06 @ 22:24:41
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0