I morgon..

I morgon kommer han. Ska upp mitt i natten (eller ja, väldigt tidigt på morgonen) och åka till flygplatsen och hämta honom. Hade först tänkt köra själv, men svärmor ville med så då slipper jag. Kan vara skönt det med, känner att det där med att köra bil när jag är trött inte är en så superbra idé kanske.
Förstår inte hur jag ska kunna sova något i natt, klumpen i magen har lite tillfälligt förvandlats till fjärilar. Gillar nog dem bättre. Är rastlös och uttråkad här hemma, vill bara att det blir i morgon, nu!
Tänker försöka ignorera att han ska tillbaka sen, och försöka att bara njuta av de här dagarna.

Allt gott
H

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh vad roligt att du får hem honom idag! Jag är riktigt glad för din skull! Som du skrev kan det vara bra att undvika att tänka på att han ska tillbaka men jag vet att det kan va svårt. Men hoppas ni får riktigt mysiga dagar tillsammans nu!

2010-02-18 @ 09:50:12
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Anna

Glad för din skull... njut och ha en riktig bra tid nu... tänk inte på att han snart åker tillbaka

2010-02-18 @ 14:36:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0