Kommunikation..

Tänk så bra man har det ändå. Att det finns så många olika sätt vi kan hålla kontakten trots att han är så långt borta. Får telefonsamtal i stort sett varje dag, och sms och mejl flera gånger i veckan. Gör ju att det hela blir mer uthärdligt, och att man kan hålla sig bättre uppdaterad. Vi vill ju fortfarande vara del av varnadras vardag, trots avståndet.
I morse fick jag ett mejl med lite bilder. Är himla skönt att få se så man får en liten bild av hur det ser ut och vad de gör. Det är ju ganska svårt att föreställa sig när man aldrig varit där själv eller gjort något liknande överhuvudtaget.

Jeje. Nu blir det nog matlagning här. Älgfärsbiffar tänkte jag fixa några som jag kan frysa in, tar kanske en till hamburgare i eftermiddag också. Det är ju fredag! Sen bara en fredag kvar innan E är hemma! Wunderbar!

Allt gott
H
Kommentarer
Postat av: Stina

Måste bara säga att jag tycker din blogg är riktigt bra! Jag har själv en sambo som ska åka iväg till Afghanistan i juni, vilket känns jättejobbigt. Han har precis börjat sin utbildning på Livgardet. Det är roligt att få läsa om dina upplevelser och känslor. Känner igen mig själv i en hel del du skriver om. Hoppas du kommer fortsätta skriva! / stina

2010-02-06 @ 17:11:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0