Några dagar..

En vecka har gått sen det som inte fick hända hände. Skulle ljuga om jag sa att den här veckan gått fort. Nej, den har släpat sig fram. Klumpen i magen vill inte ge sig av heller, men nu börjar jag bli van.

I morgon ska jag åka till livgardet på anhörigträff. De satte in en extra på grund av det som inträffat, så vi som är anhöriga till någon i den drabbade plutonen ska få lite mer information. Känns bra att de anstränger sig men synd att det ska till något sånt här för det.

Om några dagar kommer han hem på leave. Känns lite overkligt det också. Tänker åka och hämta honom på flygplatsen, så jag får träffa honom så fort det bara går. Längtar som en tok!

Fick blommor av E i fredags, sötisen.

H
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Brukar läsa din blogg eftersom min man också tillhör skyttekompaniet.

Vad skönt (kanske fel ord men du förstår nog vad jag menar) att läsa att någon annan lever med den ständiga klumpen i magen. Min man var indirekt också med vid den tragiskt onödiga händelsen och jag vill bara att han ska komma hem nu. Bra att ni (plutonens anhöriga)iaf ska få träffas och dela er oro. Du får gärna skriva och berätta om de säger nåt vettigt om hur vi här hemma ska hantera vår oro. Nåja, njut av din älskling när han kommer hem! Hälsningar/ A

2010-02-14 @ 16:53:50
Postat av: anki/barbakvinna

vilka fina blommor....skönt att ni får en extra träff och information försvaret gör allt dom kan nu för att ni ska känna er trygga..

kram anki

2010-02-14 @ 20:08:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/961
Postat av: Anna

förstår att du har en tuff tid!

Tänker på dig!

Kämpa på!

2010-02-14 @ 23:48:09
Postat av: H

fina blommor! :) Myspys ordentligt när han kommer hem. O du... glöm inte att andas när du står där på flygplatsen o väntar på honom. :) Kram

2010-02-15 @ 10:21:59
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0