Bajsdag..

Det här suger, officiellt. I dag vill jag inte alls. Vill inte tänka att det snart är februari, för det är en evighet dit. För att inte tala om hur långt det är till maj. Ännu mer evighet.
Vill bara ha honom här, det är ju här han ska vara.
Hatar att jag är såhär också. Fjantigt och vekt. Och så jävla onödigt.

Skärpning får det bli. I morgon. Just nu ska jag krypa upp i soffan och slicka mina sår och tycka att det är mest synd i hela världen. För det är det.
Min värld.

Gott nytt år
H
Kommentarer
Postat av: johanna

Känner igen de där bajsdagarna. Hatade beslutet vi tagit då han skulle åka men dagen efter igen kunde det kännas helt ok. Men visst måste man får känna så oxå. Inte det lättaste att vara ifrån sin älskade...

Skickar styrkekramar till dig vännen.

2010-01-03 @ 18:45:09
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0