Bortrest..

Ja, var ju inte hemma på hela helgen. Åkte och hälsade på H, käkade god mat, tog en tur på Ullared, drack vin och snackade skit. Som det ska vara alltså. Mycket trevligt!

Och efter en del krångel med tågen kom jag hem till slut. Skönt att vara hemma, även om det har varit en kul helg. Men ja, hemma är ju alltid hemma. Dock lite mindre hemma nu när inte E är här. Men snart så.
18 nätter kvar!

Två föreläsningar veckan som kommer. Ganska lagomt tempo. Dock tycker jag det är lite onödigt att de promt ska börja så tidigt på morgonen. 9 liksom, för en morgontrött fjant som jag är det ju nästan mitt i natten.

Allt gott
H
Kommentarer
Postat av: H

mkt trevlig helg! Tack för att du finns! :)

2010-01-31 @ 21:07:46
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0