Eachday..

Ja, det knallar på här hemma. Dagarna flyter ihop till en gröt, ser likadana ut. Det får det bli ändring på, men efter tentan. Skojfriskt av schemaläggarna att lägga tenta 13-20 en lördag tycker jag. Det är humor det.
Vill få den överstökad nu, så man kan gå vidare någon gång.

Nästa vecka är det prova-på-vecka på gymmet. Perfekt! Efter det köper jag träningskort. Tur jag inte gjort det tidigare, tjänar ju in en vecka i alla fall. Måste jobba på beach-2010, hög tid! Och sen är det väl bara att fortsätta, så man är fit for wedding.

E ringer varje dag, super! Han får mig alltid på bättre humör, lugn och trygg som han är.
Saknar hans kramar, speciellt om nätterna.

Allt gott
H
Kommentarer
Postat av: H

åh, träna gratis i en vecka gillar vi! :)

2010-01-13 @ 21:00:49
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Louise

Min skola har också en tendens att lägga tentor på lördagar..drygt!!



Hoppas allt går bra för dig!

2010-01-14 @ 09:09:48
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Anna

Då kan vi sympati skriva tentan ihop på lördag kväll då... samma för mig... tycker det känns drygt... så jag förstår dig!

Kämpa på!

2010-01-14 @ 16:59:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0