Fuldans..

Sitter här och fuldansar i ett försök att muntra upp stämningen. Det fungerar ganska bra.
Saknar dock E, han kan också fuldansa bra. Får bli vinspritzers och fuldans när han kommer hem, det känner jag det. Brukar gå hem.
(Kanske inte ska skriva att han gillar att dricka vin med sprite och fuldansa, hög mobbningsfaktor på det om någon av hans kamrater läser, men va fan han kan tat -han är ju hård militär.)

Snart bara 5 veckor kvar. Bara, ni hör ju hur optimistisk jag låter. Ger det ett försök i alla fall. Utåt. Innuti är det kanske inte riktigt lika positiva tongångar. Men det är tanken som räknas ..?

Nä. Vad blir det..? Det baller uuur, som de skulle sagt på/i Grotesco. Ska väl gå och lägga mig och plugga, innan mitt riktiga jag lyser igenom alltför mycket här.

Allt gott
H

Kommentarer
Postat av: H

klart bäst att tänka optimistiskt! Snart är du nere på 20 talet på remsan... o så träffas ju vi! Fuldans får vi dansa i sommar också tycker jag :)

2010-01-11 @ 22:06:03
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: steven

alltså det är ju många militärer som dricker vin o fuldansar... i know for sure ;)

2010-01-11 @ 23:21:36
URL: http://bulletproofnot.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0