Helg igen..

Veckorna går ju faktiskt.

Har börjat skolan igen. En chockstart kan man nog säga. Jag har inte gått upp innan 10 på över en månad tror jag, och nu var det 9:15 på universitetet som gällde både torsdag och fredag. Men jag klarat! Har utfört diverse experiment och ska skriva klart labbrapport till på tisdag, och nästa lördag stundar stortenta. Kommer ju inte bli mycket tid över till annat här inte.
Skönt på ett sätt.

Nu flyter det mesta på känns det som. I morgon går vi in på trettiotalet nätter kvar innan hemkomst. Överkomligt.

Skickar sms varje dag. Mest om oseriösa grejer vilket är bra, gör ju att det känns lite mer som vanligt.

Nu skall jag återgå till min älskade kurslitteratur. Underbart sätt att avsluta en lördagkväll.
E behöver ju inte oroa sig för att hans blivande fru festar ihjäl sig i alla fall.

Allt gott!
H
Kommentarer
Postat av: H

snart går jag ner på 20 talet i dagantal tills M kommer hem! :) skönt att det går neråt. Kollat kattvakt? Vore skönt att veta om hur det blir till 100%. Kram

2010-01-10 @ 16:40:55
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0