Inget nytt under solen..

Det lunkar på här hemma. Klipper av en centimeter på måttbandet varje morgon, och nu är det 43 kvar. Det rör sig sakta men säkert åt rätt håll.

Haft ett välbehövligt besök av syskon. Kanon!

I morgon blir det universitetet för första gången på över en månad. Får väl se hur slut jag blir efter det. Heldag också 9-16. Ja, jag säger då det. Största utmaningen blir väl att komma ur sängen så tidigt, var läääängesen nu.

Väntar på samtal från E. Han ringde en snabbis förut men då var jag hos mamman så vi sa mest hej och så skulle han ringa när han var klar för dagen. Men det har blivit lite ändringar så nu dröjer det ett tag till. Får väl se om jag håller mig vaken tills dess. Är förkyld och känner att jag inte är så där superpigg direkt.

Allt gott!
H
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0