Längtan..

Nåt så galet längtar jag just nu. Men på ett lite skönt sätt, svårt att förklara. Tycker det går bra det här.

Tycker synd om de som ska hem på sitt leave nu, men som sitter kvar i Afghanistan pga krångel med väder och flygplan. Kan bara tänka mig hur besvikna de måste vara. Och de där hemma också, som väntar och längtar. Kan ju säga att jag skulle inte vara så lätt att handskas med om det var E som skulle hem men inte komma iväg. Får hoppas det löser sig snart.

I morgon sticker jag till min gräsänkevän H och hälsar på under helgen. Ska bli trevligt att komma iväg och hitta på nåt skoj.

Allt gott
H
Kommentarer
Postat av: H

ska bli så trevligt att ha dig här!

2010-01-28 @ 18:36:56
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Kikki

Jag är en av dem som sitter och väntar! Och nu verkar det nya planet vara försenat de med. Jag lider nog mer med soldaten än om mig själv.. Det är hans kort leave, och han går ju miste om x antal dagar.. Tid som han skulle ha spänderat hos oss anhöriga. Men säkerheten går före, bättre sent än aldrig! Försöker hålla modet uppe.. Kanske inte alltid så lätt!! Usch Ja!!



Hoppas du får en riktigt trevlig helg! Kram

2010-01-29 @ 10:49:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0