Orosmoln..

Gick in på mil.se för säkert tionde gången i dag, som alla andra dagar. Inga nyheter är bra nyheter, men nu var det tyvärr en uppdatering: Svensk-finsk patrull i strid. Och hjärtat stannar.
Nu hade det ju gått bra, inga skadade (fysiskt iaf), men ändå. Vet att E är ute på något i dag och det enda jag kan tänka är att jag hoppas han inte var där. Själviskt som bara den, men så är det.
Är fullt medveten om att deras "vardag" där nere innebär risker för sånt här, men jag hoppas att det kommer hålla sig lugnt. Vill inte det ska hända någonting alls.
This sucks.

H
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hände utanför Sar-e-Pol. Samma platser som tidigare beskjutningar. Är låååångt ifrån campen. Om han bara e ute över dagen så tror jag inte han var med. Hang in there, tjejen. Både jag o Hanna finns här om du behöver/vill snacka.

2010-03-15 @ 16:08:44
URL: http://snakeman.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag förstår hur du känner... men jag antar att man har rätt till att känna så...

Jag hoppas att din sambo är ok...

Ta hand om dig

kram

2010-03-15 @ 17:43:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0