Ovisshet..

Känner en slags uppgivenhet nu som jag inte alls tycker om. Är otroligt jobbigt att gå i ovisshet, inte veta om han kommer hem om en vecka eller tio. Jag vet inte riktigt hur jag ska hitta kraften och motivationen, går mest omkring i en väntan. Väntan på besked som antagligen dröjer.
Är jobbigt att höra hur dåligt E mår och inte hitta rätt ord. Jag känner att det spelar ju ingen roll vad jag säger, situationen är som den är ändå.

Tycker det borde hänt något under de här dagarna, men återigen för höga förhoppningar.

Saknar.
H
Kommentarer
Postat av: Therese

För mig har ju allt inte böjat ännu. Min soldat är fortfarande på Livgardet men precis som du skrev så går det upp och ner. Ibland väldigt lätt och ibland går det knappt alls :(

Men han komme råka i maj, så då kommer det väl inte gå alls tror jag. Vet inte hur jag kommer orka den dagen han åker. Men alla ni andra har ju klarat det, så det ska jag väl med göra hoppas jag :)

Kommer din hem i maj eller?

Kram

2010-03-17 @ 12:17:00
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: Magnus

Jag vet hur jobbigt han har det. Är hemskt att vara där nere när man bara vill hem. Hänvisa honom till mig om du vill. Jag har ju varit i hans situation. När det gäller hur DU mår kan jag nog inte riktigt sätta mig in i det, men snacka med damen min (eller mig) om du vill.



Take care

2010-03-17 @ 21:21:25
Postat av: Therese

usch vad jobbigt det måste vara för er när ni inte vet något.. Lider verkligen mer er :(

(Jag läste sen efter jag skrivit mitt inlägg att han sagt upp sig)

Jag hoppas det löser sig snart!



tack så mycket, det behövs lite pepp emellanåt :)

Ta hand om dig!

Kram

2010-03-17 @ 22:03:08
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0