Sista vändan..

Ja, natten till i dag var det dags. Det sista avskedet, i alla fall på det här sättet. Hade försökt inbilla mig att det skulle vara enklare nu när det var sista gången. Jag hade fel. Det gjorde fysiskt ont i mig, och jag märkte att det var värre för honom också den här gången.
När han väl gått ut genom dörren var allt så tomt. Förstår inte hur det kan kännas tomt och ensamt efter bara någon sekund, men det gjorde det. Och den där tomheten har förföljt mig under dagen också.

Det är väl värst de första dagarna kanske. Jag hoppas det vänder snart, för det här är inte alls kul.

Hans ledighet har i alla fall varit superbra. Underbar. Perfekt. Han är så bra, min E.
Vi har pratat en massa om det som hänt, om vad vi vill sen, om vad vi vill nu, om allt helt enkelt. Alltid skönt att göra det, och veta vart man står. Det visste vi väl innan också, men ja. Som sagt alltid bra att prata ut. Vi har kommit fram till en hel del saker, hur det blir med det får tiden utvisa.

Nu vill jag att det blir i morgon och att E ringer och berättar att han är framme hel och ren.

Allt gott
H
Kommentarer
Postat av: M

Hej! Jag följer din blogg och har "fasat" för den här dagen.

Jag vet vad du går igenom och håller tummarna för att du snart ska vara på banan igen.

För mig är det så att första veckan är som värst. Nu har jag kommit in i det igen och det är en otroligt skön känsla. Hur som helst så vill jag skicka en massa kramar till dig, för jag vet hur jobbigt det är! Kramar.

2010-03-09 @ 15:28:14
Postat av: Anna

När jag läser det du skriver, får jag också tillbala den där klumpen i magen som jag fick när min sambo var på sin mission. Man tror att det blir bättre för varje gång, men man kan nog inte lära sig.

Mina tankar går till dig... Massa kramar

2010-03-09 @ 18:41:21
Postat av: H

tänker på dig vännen! Hör av dig när du känner dig pratsugen. Det är väl dags att försöka hitta en helg att ses va? :)

2010-03-09 @ 21:41:01
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0